Akcija!

Priročnik: Osnove uspešne prodaje na Amazonu

49,90  39,90 

Praktičen priročnik osnove prodaje na Amazonu vas bo z enostavnimi in praktični koraki popeljal v svet učinkovite in uspešne prodaje pri največjem spletnem trgovcu. Spoznali boste skrivnosti, nasvete in trike uspešne prodaje direktno iz rok enega največjih strokovnjakov spletne prodaje pri nas!

Zakaj bi prodajali na pri največjem spletnem trgovcu in zakaj potrebujete priročnik Uspešne prodaje na Amazonu?

Razlog, da bi moral vsak proizvajalec oziroma prodajalec razmišljati o prodaji na Amazonu, je očiten. S prodajo na Amazonu lahko dosežete veliko večjo bazo kupcev, kot jo najdete na kateri koli drugi prodajni platformi. Še bolj razburljivo pa je dejstvo, da lahko z manj dela potencialno zaslužite več!

Amazon še zdaleč ni idealna spletna trgovina. Je kompleksna in zahtevna, vendar tistemu, ki jo podrobno spozna omogoča skoraj neomejene možnosti za zaslužek in uspeh.

Zato je eden izmed največjih največjih strokovnjakov spletne prodaje na Amazonu pri nas napisal ta prav poseben priročnik. Priročnik, kjer so na enem mestu zbrane vse njegove dolgoletne izkušnje, pridobljena znanja, učinkoviti triki in ugotovljene skrivnosti.

Skozi branje boste z jasnimi in preprostimi razlagami, podkrepljenimi z praktičnimi spoznali kako lahko vaš produkt uspe na več kot 330 milijonaskem globalnem trgu. Zato prepoznajte potencial Amazonovega trga in potencial priročnika Osnove uspešne prodaje na Amazonu.

V knjigi boste spoznali:

KAJ JE AMAZON?

ZAKAJ BI PRODAJALI NA AMAZONU?

  • Veliko število potencialnih kupcev.
  • Ugled in zaupanje.
  • Amazon Prime.
  • Nizki stroški
  • Manj dela.
  • Testiranje izdelkov.
  • Priložnost za vse.
  • Uvajanje v spletno prodajo.

KAJ JE AMAZONOVA GLOBALNA PRODAJA (AMAZON GLOBAL SELLING – AGS).

KAKŠNI SO STROŠKI PRODAJE NA AMAZON?

KAKO ANALIZIRATI TRG IN IZDELKE?

KAKO ODPRETI RAČUNA NA AMAZON-U?

  • Odprtje in nastavitev individualnega ali poslovnega Amazon prodajnega računa.
  • Amazon Seller Feedback.
  • Amazon Seller Central portal
  • Preverjanje računa (Verification).

KAKO OBJAVITI KATALOG IZDELKOV?

  • Izbira ustrezne kategorije.
  • Osnove pravilne objave izdelka na Amazonu.
  • Naslov izdelka.
  • Fotografije izdelka.
  • Podrobnosti izdelka (Bullet Points / Key Features).
  • Opis izdelka (Product Description).
  • Oblikovanje fotografij, naslova, podrobnosti in opisa izdelka.
  • Amazon A9 algoritem in pomen pravilne objave izdelkov (kaj vpliva na pozicijo vašega izdelka na Amazonu).
  • Review (ocena izdelka).
  • Oglaševanje in prodajne akcije.
  • PPC oglaševanje.
  • Vouchers, Deals.
  • Upravljanje z zalogami in logistika (priprava paketov, pošiljanje, sledenje)
  • Priprava pošiljk v Amazonova skladišča (FBA program).
  • Pomen blagovne znamke na Amazonu.
  • Podpora kupcem (Customer support).
  • Povezovanje Amazon računa z zunanjimi aplikacijami

 

Scroll to Top