Ko imate nov ali obstoječ Amazon izdelek pripravljen za objavo, v Seller Central kliknete na »Add a Product« pod »Inventory« zavihkom. Priporočam, da poskusite v okence vnesti vse možne podatke, ki jih imate (EAN kode, UPC kode, ASIN, ime produkta ipd.). Včasih se zgodi, da je pod vašo EAN kodo registriran že kak drug izdelek in v tem primeru ne boste mogli vpisati vašega izdelka ampak boste morali zamenjati kodo.
Tri možnosti vpisa izdelka:
Postopki objave izdelka:
Vašemu izdelku izberite ustrezno kategorijo iz Amazonove liste kategorij.
Za nekatere kategorije izdelkov boste potrebovali dovoljenje oziroma potrditev Amazona, da ga lahko objavite.
Podrobnosti glede omejitev lahko najdete tukaj:
https://sellercentral.amazon.co.uk/gp/help/201743940
Amazon ima striktne pogoje glede objave fotografij vaših izdelkov. Prva ali “main” fotografija mora prikazovati le tisto, kar kupec dobi po nakupu. Fotografija mora imeti belo podlago in zavzemati 80% prostora. Velikost fotografije naj bo več kot 1000×1000 točk.
Poleg ustreznih fotografij boste vpisali podrobnosti o izdelku (EAN kodo, SKU kodo, velikost, težo…). Najpomembnejši del opisa je naslov, kjer naj bo zavedeno čim več ključnih besed, ki ustrezajo izdelku. Poleg ključnih besed iz naslova bo Amazon indeksiral tudi besede iz alinej (5 bullet points) in opisa.
Izdelki so običajno takoj na voljo za prodajo. V določenih primerih si Amazon vzame 24 ur, da se vaš izdelek pojavi na spletni strani
Še nimate svojega poslovnega Amazon računa? Če ne, potem zamujate veliko!
Rezervirajte brezplačni termin, na katerem vam bomo predstavili Amazon, prednosti, slabosti, potencial, pravila, pasti.
Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropski sklad za regionalni razvoj v okviru vavčerja za digitalni marketing.